Projekti in programi

Uresničujemo razvojno vizijo mesta

Pri izvajanju projektov in pridobivanju nepovratnih sredstev na razpisih želimo intenzivirati predvsem sodelovanje z Regionalno razvojno agencijo (RRA) Podravje – Maribor ter usklajevati aktivnosti z Mestno občino Maribor in Univerzo v Mariboru. V sklopu tega sodelovanja iščemo sinergije, optimiziramo kadrovske resurse in usklajujemo delovanje vseh deležnikov.

Sledenje strateškim ciljem in izvajanje predvidenih aktivnosti bo prispevalo k učinkovitim in po meri uporabnika dostopnim storitvam, izboljšanim uporabniškim izkušnjam, trajnostnemu razvoju in okolju prijaznim rešitvam, zagotavljalo bo socialno varnost zaposlenih ter rast in razvoj povezanih podjetij.

Strateški cilji javnega holdinga Maribor

  1. Izgradnja skupnega informacijskega sistema in usmerjenost k digitalnemu poslovanju.
  2. Zagotavljanje kvalitetne pomoči in podpore uporabnikom – celovite  rešitve na enem mestu.
  3. Družbeno odgovoren in privlačen delodajalec.
  4. Spodbujanje tržnih vsebin.
  5. Ob finančno stabilnem poslovanju vseh družb biti generator razvoja v mestu – ustvarjanje novih delovnih mest, spodbujanje gospodarskega razvoja in dvig življenjske kvalitete.
  6. Izvajanje v prihodnost usmejenih projektov z upoštevanjem kriterijev trajnostnega razvoja ter biti proaktiven akter v ponudbi naprednih celovitih rešitev za prebivalce in obiskovalce mesta.
  7. Širjenje nabora javnih podjetij v skupini JHMB z namenom zagotavljanja celovite pokritosti in optimizacije izvajanja javnih storitev v MOM.
  8. Iskanje sinergij znotraj skupine z namenom zagotavljanja samooskrbe v obliki storitev, potrebnih za izvajanje dejavnosti posameznih družb.

Trajnostni projekti

Zavedamo se, da trajnostni projekti prinašajo v mesto dodano vrednost, z njimi pa se bomo zavzemali, da naše mesto z delovanjem sodelavcev JHMB in širše javnosti spremenimo v podnebno vzorno mesto, za kar obstajajo odlične podlage, saj tudi MO Maribor izvaja številne aktivnosti na področju trajnosti.

V ta namen srednjeročno načrtujemo vlaganja v:

  • izgradnjo objekta termične predelave odpadkov, skupaj z izgradnjo dodatnih hranilnikov toplote, umestitev sončnih elektrarn na različne lokacije v mestu;
  • širitev sistema daljinskega ogrevanja in vodovodni sistem;
  • predelavo biološko razgradljivih odpadkov in mehansko-biološko obdelavo mešanih komunalnih odpadkov ter izgradnjo centra za zbiranje in predelavo gradbenih in določenih ostalih nenevarnih odpadkov;
  • uvedbo pametnega vodenja prometnih tokov v mestu s posodobitvijo semaforskega sistema ter nabavo električnih vozil in avtobusov.

Izboljšanje uporabniških izkušenj

S projektom »Združevanje izvajanja upravnih postopkov« želimo uporabnikom zagotavljati kvalitetno pomoč in podporo – ponuditi celovite rešitve na enem mestu.

Namen enotnega odziva s strani JHMB z usklajenimi projektnimi pogoji in kasneje mnenji je, da stranka (vlagatelj) z enotno vlogo pridobi celovite in poenotene projektne pogoje ali mnenja s strani JHMB. Kot odziv na predano vlogo bi poenoteni dokument z zbranimi projektnimi pogoji oz. mnenji s strani JHMB posredovali Mestni občini Maribor (MOM), Uradu za komunalo, promet in prostor, kjer bi postopek nadaljevali z dopolnitvami Sektorja za urejanje prostora in Sektorja za komunalo in promet. S tem bi zaokrožili odziv JHMB in MOM v primeru načrtovanih posegov v javno infrastrukturo lokalnega značaja. Kot glavno prednost napovedanega pristopa lahko izpostavimo boljši servis za vsakokratnega vlagatelja in obvladovanje javnega prostora na precej višji ravni.

V okviru projekta »Center za podporo uporabnikom – CPU« na ravni podjetij Skupine JHMB pa želimo centralizirati vire za reševanje vprašanj, izzivov in potreb uporabnikov, ki se nanašajo na storitve, ki jih izvajajo podjetja v skupini.

Z vzpostavitvijo CPU želimo:

  • izboljšati izkušnje uporabnikov s celovitimi rešitvami za njihove izzive;
  • centralizirati vse komunikacijske tokove, kar omogoča boljšo sledljivost komunikacije in boljše upravljanje s pritožbami in povratnimi informacijami uporabnikov;
  • boljše upravljati s človeškimi in materialnimi viri;
  • razviti obsežno bazo znanja, ki vsebuje odgovore na pogosta vprašanja;
  • dvigniti ugled skupine in zaupanje strank;
  • dvigniti učinkovitost komunikacije znotraj skupine in uskladiti notranje procese, ki vodijo k boljši koordinaciji in sodelovanju med podjetji.

Skupna informacijska točka je ključnega pomena za uspešno upravljanje in sodelovanje, kar vodi k večji učinkovitosti, konkurenčnosti in dolgoročnemu uspehu celotne skupine.