Vodstvo in strokovne službe
Zavezani visoki učinkovitosti
Uprava
Kot direktor Javnega holdinga Maribor imam čast in odgovornost voditi eno ključnih institucij v mestu Maribor, ki skrbi za širok spekter komunalnih in infrastrukturnih storitev. Moja vloga obsega strateško načrtovanje, usmerjanje in koordiniranje delovanja vseh povezanih podjetij z namenom zagotavljanja visokokakovostnih storitev za občane in prispevanja k trajnostnemu razvoju naše skupnosti.
Osredotočen sem na uresničevanje učinkovitih strategij, ki omogočajo Skupini JHMB, da se sooča z izzivi in izkoristi priložnosti v okolju, kjer so edina stalnica spremembe. Moje vodilo je spodbujanje inovacij, izboljševanje operativne učinkovitosti in zagotavljanje finančne stabilnosti podjetij znotraj holdinga.
Ključnega pomena je tudi moja zavezanost k transparentnosti, etičnemu vodenju in odgovornemu odločanju, kar vključuje tesno sodelovanje z lokalnimi skupnostmi, vsemi ostalimi deležniki in našimi zaposlenimi. Zavzemam se za krepitev dialoga in partnerstev, ki prispevajo k izboljšanju kvalitete življenja v Mariboru in širši regiji, kjer so naša podjetja prisotna s svojimi storitvami javnega pomena. Aktivno torej prispevam k oblikovanju boljše prihodnosti za Maribor, pri čemer posebno pozornost namenjam okoljski odgovornosti in socialni vključenosti.
Svoji nalogi sem popolnoma predan in hkrati hvaležen, da lahko zagotavljam, da naša družba ostaja vodilno regionalno podjetje na področju komunalnih storitev in infrastrukture, hkrati pa služi kot zgled poslovne odličnosti.
Mag. Andrej Rihter
Direktor JHMB
Služba za korporativno komuniciranje
Služba za korporativno komuniciranje (SKK) skrbi za ažurno in učinkovito komunikacijo s splošno javnostjo, uporabniki storitev, zaposlenimi znotraj Skupine JHMB in drugimi deležniki. Nabor nalog obsega od priprave obvestil in sporočil za različne ciljne skupine in različne platforme (spletne strani, družbena omrežja …), podaje odgovorov na vprašanja medijev, objave in posredovanja informacij javnega značaja, izdelave internih dokumentov, komunikacijske podpore pri projektih, trženjskih aktivnosti do izvedbe dogodkov in uresničevanja Politike družbene odgovornosti v smislu upravljanja s sponzorstvi in donacijami.
V grobem se delo SKK deli na dve osnovni veji – odnose z javnostjo in marketing – in ima poudarek na obveščevalnih, ozaveščevalnih in promocijskih vsebinah. Osnova za delovanje je sprejet Komunikacijski pravilnik Skupine JHMB, cilj pa jasna komunikacija z vsemi deležniki ob upoštevanju najvišjih standardov, zagotavljanje dobre obveščenosti in z vsem tem tudi ohranjanje ugleda povezanih podjetij.
Dr. Dejan Pukšič
Vodja službe
Sonja Hiršman
Vodja službe
Služba za notranjo revizijo
Služba za notranjo revizijo (SNR) je samostojna enota, funkcionalno in organizacijsko ločena od drugih enot JHMB. Funkcijsko je odgovorna vodstvu JHMB, vsebinsko pa nadzornemu svetu oziroma revizijski komisiji nadzornega sveta JHMB. Notranja revizija je namenjena preverjanju procesov, sprejemanju ukrepov za obvladovanje tveganj in spodbujanju izboljšav v JHMB in Skupini JHMB. Poslanstvo notranjega revidiranja je krepitev in zaščita vrednosti družbe z dajanjem objektivnih zagotovil, da so notranje kontrole vzpostavljene in da delujejo.
SNR skrbi tudi za pripravo letnega in večletnega načrta notranjerevizijskih pregledov, njihovo izvedbo in spremljanje implementacije priporočil, pri čemer sodeluje z vsemi deležniki v teh procesih. Deluje v skladu z Mednarodnimi standardi strokovnega ravnanja pri notranjem revidiranju in drugimi notranjerevizijskimi pravili. Ob stalnem izpopolnjevanju in rasti notranjega revizorja odlikujejo tudi visoke etične vrednote, integriteta in (samo)odgovornost.
Služba za strateško planiranje in investicije
Služba za strateško planiranje in investicije (SPIN) skrbi za dejavnosti, namenjene zagotavljanju izvajanja projektov v skladu z notranjimi politikami in s strateškimi dokumenti podjetja. Odgovorna je za koordinacijo in izvajanje projektov ter pripravo strateškega razvojnega programa podjetja. V izvajanje razvojnih projektov so vključene vse službe JHMB, če potekajo na nivoju Skupine JHMB, pa tudi predstavniki povezanih podjetij. Prav tako pri razvojnih projektih intenzivno sodelujemo z Mestno občino Maribor, Regionalno razvojno agencijo (RRA) Podravje – Maribor in Univerzo v Mariboru. V sklopu tega sodelovanja iščemo sinergije, racionaliziramo kadrovske vire in usklajujemo delovanje vseh deležnikov.
Sledenje strateškim ciljem in izvajanje predvidenih aktivnosti prispevata k učinkovitim storitvam po meri uporabnika, izboljšanju uporabniških izkušenj, trajnostnemu razvoju in okolju prijaznim rešitvam.
Damjan Zmazek
Vodja službe
Dr. Milka Pungartnik
Vodja službe
Služba za javna naročila in nabavo
Služba za javna naročila in nabavo (JNN) skrbi za učinkovito ter kakovostno izvajanje nabavnih procesov in ima tako ključno vlogo pri zagotavljanju stroškovno učinkovitih rešitev za potrebe nabave JHMB in povezanih podjetij. Zavezana je k odličnosti in inovacijam pri upravljanju ter izvajanju procesov javnega naročanja in nabave. Sestavlja jo skupina izkušenih strokovnjakov, specializiranih za različna področja nabave in popolnoma predanih doseganju najboljših vrednosti za JHMB in povezana podjetja.
Osredotočenost je na skrbni pripravi in vodenju razpisne dokumentacije ter vseh nabavnih postopkov, da so ti jasni, transparentni in pravični za vse ponudnike. Pri tem skrbimo za skladnost z zakonodajo in relativnostjo zahtev ter etičnost izvajanja nabavnih procesov. V teh tesno sodelujemo z drugimi službami in celotno Skupino JHMB, plani nabave pa so skladni s strateškimi cilji in zahtevami. V službi JNN vse postopke izvajamo na odprt in pošten način, nenehno iščemo nove pristope za izboljšanje nabavnih procesov in praks ter sledimo najnovejšim trendom nabave.
Finančno-računovodska služba
Ključna vloga Finančno-računovodske službe (FRS) je zagotavljanje finančne preglednosti, sledljivosti in skladnosti z zakoni ter standardi. V FRS so zaposleni izkušeni računovodje s širokim znanjem in razumevanjem kompleksnosti finančno-računovodskih procesov. Nenehno se izobražujemo in prilagajamo novim računovodskim standardom ter zakonodaji. Sistematično spremljamo in analiziramo finančne podatke, kar zagotavlja zanesljive informacije tako za notranje kakor zunanje deležnike. V FRS skrbimo za popolno skladnost s pravnimi predpisi in računovodskimi standardi, pri čemer z rednim sledenjem spremembam zakonodaje ohranjamo najvišjo raven skladnosti.
Smo povezovalni člen med različnimi oddelki v podjetju; sodelujemo z vsemi ostalimi službami znotraj JHMB, pa tudi drugimi podjetji v skupini in skrbimo, da so finančni podatki usklajeni in da podjetja delujejo v skladu z zastavljenimi finančnimi cilji.
Vodja službe
Vodja službe
Služba za kontroling
V Službi za kontroling temeljito analiziramo finančne podatke in operativne kazalnike. Poleg tega sodelujemo pri pripravi finančnih načrtov, proračunov in poslovnih napovedi. Skrbimo za redno spremljanje dejanske realizacije v primerjavi z načrtovanimi cilji in pripravljamo mesečna poročila, ki vodstvu omogočajo natančen vpogled v učinkovitost poslovanja.
V sodelovanju z drugimi službami JHMB in povezanimi podjetji pripravljamo dolgoročne finančne načrte, ki omogočajo trajnostno poslovanje in izpolnjevanje dolgoročnih poslovnih ciljev. Spremljamo in ocenjujemo poslovna tveganja ter pomagamo pri obvladovanju tveganj na vseh ravneh organizacije. Služba za kontroling se nenehno prilagaja spreminjajočim se razmeram in potrebam podjetja.
Služba za pravo in kadre
Enovita Služba za pravo in kadre (PIK) je polno zaživela z začetkom uveljavitve nove organizacije in sistemizacije delovnih mest v JHMB. Od 1. 2. 2022 deluje organizirana v dva oddelka – to sta oddelek pravo, ki izvaja pravne dejavnosti in skrbi za pravno skladnost poslovanja, ter oddelek za kadre, ki izvaja dejavnosti upravljanja s človeškimi viri, obračuna plač ter usposabljanja in razvoja zaposlenih.
Služba PIK že v osnovi pokriva delovanje oziroma izvajanje dejavnosti znotraj zakonodajnih okvirjev splošne zakonodaje s področja korporacijskega, civilnega, pogodbenega, upravnega in delovnega prava, kot pomoč povezanim družbam pa tudi področnih predpisov glede njihovih temeljnih dejavnosti. Služba zajema celovit servis pravnih in kadrovskih storitev, ki vključuje svetovanje, pripravo in pregled pogodb, zastopanje v postopkih pred sodišči in državnimi organi, pravno pomoč pri pripravi dokumentacije, postopkih zaposlovanja in obračuna plač.
Matjaž Dolamič
Vodja službe
Bernard Cvikl
Vodja službe
Služba za informacijsko tehnologijo
Služba za informacijsko tehnologijo pri JHMB je temeljni steber, ki zagotavlja tehnološko podporo za celoten holding. Njena glavna naloga je upravljanje in vzdrževanje IT-sistemov, ki so ključnega pomena za učinkovito delovanje tako vseh povezanih podjetij kot strokovnih, operativnih in podpornih služb. Ekipa IT-strokovnjakov se osredotoča predvsem na zagotavljanje nemotenega delovanja računalniških omrežij, strežnikov in zagotavljanje kibernetske varnosti, kar je esencialnega pomena za zaščito občutljivih podatkov in zagotavljanje zanesljivega poslovanja.
Poleg osnovnih nalog služba za IT uvaja nove tehnološke rešitve za izboljšanje poslovnih procesov znotraj celotne Skupine JHMB; v hitro spreminjajočem se tehnološkem svetu sledi najnovejšim trendom in inovacijam, predvsem pa je pomembna, da holding ostaja tehnološko napreden, varen in učinkovit v svojem delovanju.